Smart Event Manager

Met de Smart Event Manager software beheert u het volledige reserveringsproces. Van het maken van offertes en de voorbereiding van uw evenement, tot de personeelsplanning en facturatie.

Wat doet de koppeling? In het kort: Artikelen die aangeslagen worden in MplusKASSA/VECTRON worden door middel van Webhooks op een reservering in SEM geboekt.

Sla artikelen aan, ga naar het afrekenscherm toe en kies daar voor de betaalwijze “SEM‘. Op dat moment wordt er bij SEM opgevraagd welke reserveringen er op het moment actief zijn. Dit wordt getoond aan de medewerker en de medewerker maakt zijn keuze. Nadat de keuze gemaakt is, worden de aangeslagen artikelen in SEM geboekt en is de bon betaald in MplusKASSA/VECTRON.


Offerte aanvragen
smart-event-manager-kassanet-pieterse-kassakoppeling.jpg

Wilt u een offerte, demo of meer informatie?

Vul u gegevens in en wij nemen contact met u op.

* Deze velden zijn verplicht

Luuk vertelt je graag meer

Jij wilt geholpen worden zonder veel extra kosten. Logisch, daarom biedt Kassanet Pieterse verschillende systemen en servicemogelijkheden. Stem samen met ons af hoe we jou het beste kunnen helpen!

Contact